loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی ازvalayar

mr-mo بازدید : 1988 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده احساسی عاشقانه و غمگین از خواب برگشتم به تنهایی ازvalayar+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی ازvalayar

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

از خواب برگشتم به تنهایی 
پل میزنم از تو به زیبایی 
چشمامو میبندمو میبینم
دنیا رو با چشم تو میبینم
دنیای من با عشق درگیره
عشقی که تو نباشی میمیره
عشقی که تو دست تو گل داده 
عشقی که به دست من افتاده 
تو مثل من رویاتو میبافی 
با دست من موهاتو میبافی 
خورشیدو با چشمات روشن کن 
یکبار ماهو قسمت من کن 
من پشت این پنجره میشینم 
بارونو تو چشم تو میبینم 
عیبی نداره چشمتو وا کن
عیبی نداره باز غمگینم 
بازی نکن با قلب داغونم 
من آخر بازی رو میدونم 
حیفه بخوایم از هم جدا باشیم 
من خیلی وقته با تو هم خونم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان