loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

دانلود آهنگ میری سفر از محمدامین غلامیاری

mr-mo بازدید : 721 پنجشنبه 31 تیر 1395 نظرات (0)
آهنگ فوق احساسی وغمگین از محمد امین غلامیاری ؛ میری سف+متن آهنگ
پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید
منتظر نظرات خوب شما هستم

 

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید
میری سفـــر برو خدا نگهــــــدار
منو با این زندگــــی تنهــــا بگذار
تنگــــه دلم از دست ایـــن زمونه
کجــــا بـــرم با بغض عاشقــونه

دارم مثــــل    شمــع آب میــــشم 
 ذره ذره فنـــــا میشم
یه روز میــــای  و  میـبــیـــــنی
 دیگه نیستـم فنا شدم

میخــوای بری نگــو میمونی پیشم 
ولی بـدون بـــی تـــو آروم نمـیـشم 
  هی گل برو.. . 
برو که خوشبخت بشی 
 به پای عاشقــی چو من پیر نشی 

رفتن براش چه آسونه دلمو هی میلرزونه
دلم دیگه خستــه شده نمیـــکشه نمیتـــونه

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ با لینک کمکی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان