loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

دانلود آهنگ کجای مهربونم از ایمان استار

mr-mo بازدید : 911 سه شنبه 23 شهریور 1395 نظرات (1)

آهنگ فوق العاده زیبا وشنیدنی  احساسی عاشقانه و غمگین  کجای مهربونم از ایمان استار+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

کجایی مهربونم تا ببینی عاشقت غرق گناهه

کجایی تا ببین شب و روز من سیاهه

کجایی مهربونم مهربونم مهربونم

میخوام مثل قدیم شبا تا صبح پیشت بمونم

کجایی مهربونم بیا عزیز جونم

 

تو رو از دست نمیدم تو رو به هیچکس نمیدم

تو رو از خدا گرفتم به کسی پس نمیدم

 

گفتی میترسم از اینکه ببینن منو با تو

هنوزم دوست دارم ترسیدن و دلشوره هاتو

هنوزم دوست دارم پشت بزنم بازم به پشتت

بازم خیره بشم بازم به اون دوتا چشم درشتت

 

نگو به هم نمیرسیم نگو دلت مال ما نمیشه

نگو فراموشت کنم نمیتونم بخدا نمیشه

خدا خودش خوب میدونه تو رو میخواستم واسه خودم

نمیدونم آی نمیدونم چی شد که عاشقت شدم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان