loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

دانلود آهنگ چند روزه رفتی پر اشکم کاشکی بدونی که شکستم

mr-mo بازدید : 3276 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ باور کن که جز تو هیچکسی برای قلب من شبیه تو نبود

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ند روزه رفتی پره اشکم کاشکی بدونی که شکستم

بعده تو دنیا دیگه زندونه تقصیره من نیست

اگه خونه سوت و کوره دیگه هیچی مثله قدیما نمی مونه

سخته گذشتن از خاطره ها و از اون همه روزای خیلی قشنگ

باوره من نبود اینکه بری و منو تنها بزاری و هیچی نگی

رفتن تو همش خوابو خیاله از اینجا نمیری این حرفا محاله

هر چی بخوای دیگه همون میشم فقط بگو میمونی پیشم

چشمایه من دیگه اشکی نداره صدایه من بی تو رنگی نداره

 

دانلودآهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان