loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

دانلود آهنگ لحظه خداحافظی به سینه ام فشردمت

mr-mo بازدید : 555 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی لحظه خداحافظی به سینه ام فشردمت+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم از دستش ندید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

لحظه خداحافظی به سینه ام فشردمت

اشک چشمام جاری شد دست خدا سپردمت

دل من راضی نبود به این جدایی نازنین

عزیزم منو ببخش اگه یه وقت آزردمت


گفتی به من غصه نخور میرم و بر میگردم

همسفر پرستو ها میشم و بر می گردم

گفتی تو هم مثل خودم غمگینی از جدایی

گفتی تا چشم هم بزنی میرم و بر می گردم


عزیز رفته سفر کی بر می گردی

چشمونم مونده به در کی بر می گردی

رفتی و رفت از چشام نور دو دیده

ای زحالم بی خبر کی بر می گردی


غمگین تر از همیشه به انتظار نشستم

پنجره امیدمو هنوز به روم نبستم

پرستوهای عاشق به خونشون رسیدن

اما چرا عزیز دل هرگز تو رو ندیدم

گفتی به من غصه نخور میرم و بر میگردم

همسفر پرستو ها میشم و بر می گردم

گفتی تو هم مثل خودم غمگینی از جدایی

گفتی تا چشم هم بزنی میرم و بر می گردم

 

عزیز رفته سفر کی بر می گردی

چشمونم مونده به در کی بر می گردی

رفتی و رفت از چشام نور دو دیده

ای زحالم بی خبر کی بر می گردی

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان