loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

دانلود آهنگ گل هميشه نازم ازمحمد امين غلامياري

mr-mo بازدید : 479 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده احساسی و عاشقانه گل هميشه نازم از  محمد امين غلامياري+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

برای دانلود آهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید...

هر کس به طريقي دل ما مي شکند
بيگانه جدا دوست جدا مي شکند
بيگانه جدا دوست جدا مي شکند

بيگانه اگر مي شکند حرفي نيست
از دوست بپرسيد
از دوست بپرسيد چرا مي شکند
آآآ آآآي خدا دلم
آآآ آآآي

گل هميشه نازم نبودي چاره سازم
نکردي مهربوني به قلب پر نيازم
گل هميشه نازم نبودي چاره سازم
نکردي مهربوني به قلب پر نيازم
آخه اين اسمش وفا نيست
راه و رسم عاشقا نيست
وقتي که دلم گرفته
دل شکستن که روا نيست
دل شکستن که روا نيست

تويي که بر سر من عشقتو منت ميذاري
پس چرا سوختنمو به پاي عادت ميذاري
تو چرا با همه مهري که ميگي به من داري
رنجي که به من ميدي پاي محبت ميذاري

آخه اين اسمش وفا نيست
راه و رسم عاشقا نيست
وقتي که دلم گرفته
دل شکستن که روا نيست
دل شکستن که روا نيست

 

 

دانلود آهنگ  با لینک مستقیم

 

 برای دانلود اهنگ با لینک کمی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان