loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

کلمات تحریک کننده هنگام آمیزش

mr-mo بازدید : 2565 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)

صحبت های تحریک کننده هنگام آمیزش

صحبت های تحریک کننده هنگام آمیزش

حرفهای تحریک کننده موقع رابطه جنسی،کلمات و عبارات تحریک کننده هنگام آمیزش



  صحبت های تحریک کننده هنگام آمیزش جنسی


    1 - برای حرف زدن برنامه بریزید


■ درست است که می‌توانید در همان لحظه هم حرف بزنید اما الان شاید وقتش
نباشد . اگر بی‌مهابا حرف بزنید ، ممکن است باعث شود همسرتان حالت دفاعی
بگیرد . از قبل به او بگویید که می‌خواهید با او حرف بزنید تا هر دو شما
فرصت کافی برای فکر کردن به آنچه می‌خواهید بگویید در اختیار داشته باشید



    2 - بدانید که او خود به ‌خود نمی‌داند که چطور باید به شما لذت بدهد



■ این روزها کمتر مردی هست که راه و رسم عشق‌بازی با همسرش را بلد نباشد
اما همیشه هم اینطور نیست . مشکل اینجاست که کارهایی که قبلاً برایتان لذت
‌بخش بودند ممکن است الان دیگر تاثیر نداشته باشند . دلیل آن می‌تواند
بچه‌دار شدن یا بالاتر رفتن سنتان باشد . اگر خودتان به او نگویید که چه
می‌خواهید ، او از کجا باید بفهمد ؟




    3 - هنر بوسیدن !


■ هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی
پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و اورا شعله ور سازد ، این جمله را هرگز
فراموش نکنید !


4 - کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان ، ازاله موهای زائد ، عطر زدن و دوش
گرفتن و … میتوانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند


5 - زبان عشق لمس کردن است ، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه
فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند ، با نوازشی
عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید




      6 - گفتن جملاتی که با عث میشود همسرتان ارضا روحی شود " جملاتی همانند !



♥ دوست دارم
♥ عاشقت هستم
♥ خيلی خوش شانسم كه تو رو پيدا كردم
♥ توبهترين دوست من هستی
♥ تو تنها زن،مرد اين دنيا هستی كه ميخوام با او باشم

♥ هيچ زن،مرد ديگه ای مثل تو نيست
♥ نميدونم بدون تو چه كار كنم
♥ نميتونم زندگی ام رو بدون تو تصور كنم
♥ تو تحقق روياها و اجابت دعاهای من هستی

♥ تو واقعا برام جذاب هستی

♥ تورو ميخوام
♥ هيكل و اندامت برام خيلی خواستنی و مطلوبه
♥ دوست دارم بعدا با تو سكس كنم
♥ نميتونم تو رو نديده بگيرم يا به تو نزديك نشم

♥ دوست دارم بيشتر با تو باشم
♥ دلم برات تنگ شده

♥ بيا همديگر رو در آغوش بگيريم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان