loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

خوردن الت مرد توسط زن

mr-mo بازدید : 1215 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

علت تمايل مردان به *** دهاني ، تعريف رابطه جنسي دهاني ، ساك زدن ، مكيدن آلت ، تناسلي مردان ، علت تمايل مردان به رابطه جنسي دهاني و خودداري برخي زنان از انجام آن چيست ؟! ، رابطه جنسي دهاني

 
سوال : ايا ساك زدن زن براي مرد كناه كبيرس ؟

پاسخ : ساك زدن زن براي شوهرش گناه نيست ولي نبايد مايع خارج شده از آلت را فرو برد و شايسته است از ساك زدن خود داري شود. (۱)

پي نوشت :

۱٫ آيت الله مكارمشيرازي، بخشي از مسائل كثير الابتلا، مسئله ۹۳٫

 
سوال : ساك زدن براي شوهر چه حكمي دارد؟
مكيدن اعضاي مختلف زن و شوهر توسط همديگر اشكال ندارد و جايز است . زن و شوهر مي توانند هر نوع لذتي از همديگر ببرند. ليكن بلعيدن رطوباتي كه از بدن همديگر خارج مي شود حرام است.
پي نوشت:

۱٫ امام خميني، تحرير الوسيله، ج۲، كتاب النكاح، مسأله ۱۵، ص ۲۴۲ .
سوال : ايا ساك زدن براي مردان در زندگي زناشويي وجود دارد

مكيدن اعضاى تناسلى زن و شوهر و وارد كردن آلت در دهان زن با رضايت همديگر در صورتي كه باعث بيماري نشود، از نظر شرعي اشكال ندارد. بلعيدن عمدي رطوباتي كه خارج مي شود ،حرام است. اما اگر زن راضي نباشد، مرد نمي تواند زن را مجبور به مكيدن آلت تناسلي خود نمايد.
هر چند زن و شوهر به هر شكلي كه مايل باشند،مي توانند از يكديگر لذّت جنسي ببرند، ليكن بهتر است مرد و زن مؤمن از راه هاي متعارف از همديگر لذت ببرند. لذت بردن جنسي از طريق مكيدن و ليسيدنآلت همديگر با كرامت زن و شوهر مؤمن سازگار نيست.
هم چنين از نظر پزشكي بايد مسائل بهداشتي اين نوع لذت بردن رعايت شود، زيرا آلت تناسلى در معرض ابتلا به بيمارى هاى پوستى و رشد قارچ هاى مختلف مى باشد. براي ليسيدن آلت همديگر بايد مطمئن باشند كه ناراحتى پوستى و ديگر بيمارى ها وجود ندارد.

پي نوشت:

۱٫ آيت الله سيستاني، توضيح المسايل، م ۲۳۷۱
سوال : آيا ساك زدن توسط همسر با رعايت بهداشتي جايز است

پاسخ : ساك زدن توسط همسر با رعايت بهداشتي شرعا جايز است. ولي رطوبتي كه از آلت ترشح مي كند نبايد خورده شود.
بهتر است از ساك زدن خود داري شود زيرا ممكن است منشا بيماري گردد.
سوال : درخواست مكرر شوهر براي ساك زدن

پاسخ : اين گونه استمتاع و لذت بردن از زن در اسلام نهي شده است و مرد مي تواند به صورت هاي مختلف از همسر خوذ تمتع و لذت جنسي ببرد.
شكي نيست اين امور براي برخي زنان خوشايند نيست و طبيعي است كه از انجام ان طفره روند.
اما چند نكته :

الف) هر زن زيرك و دور انديشي مانند شما خواهر گرامي مي داند كه امروزه مردان يا همان شوهران در معرض انواع و اقسام تبليغات با موضوع جنسي هستند. از هر كوي و برزني شيوه هاي كامجوييجنسي به سمع و نظر مردان مي رسد و اگر مردي خود را فاقد برخي لذت هاي جنسي حلال ببيند، چه بسا خواهان تجربه ان در جاي ديگر گردد. البته همه مردان اين گونه نيستند؛ ولي نمي توان نقش تحريك زاي گپ ها و جوك هاي جنسي رايج در ميان مردان به عنوان كم ترين ابزار تحريك تا ابزار هاي تحريك زاي به مراتب بالاتر را ناديده گرفت.
ب)در برخي موارد ناكامي جنسي هر چند از سوي مرد پذيرفته مي گردد؛ ولي به صورت ناهشيار در ساير رفتار هاي او اثر مي گذارد. مرد ناكام مانده ان گونه كه بايد و شايد از زندگي مشتركش لذت نمي برد و به بهانه هاي مختلف سعي در اعلام نارضايتي خود از زندگي مي نمايد.
ج) تلقين ذهني در ترغيب يا تنفر از اين امور غير متعارف بسيار مؤثر است و شما مي توانيد در صورت صلاحديد خود به تلقين مثبت اين امور به عنوان رفتار استحكام بخش اصل زندگي نماييد. اين عمل يا ساير اعمال مشابه فراتر از يك رفتار جنسي يك رفتار استوار كننده پايه هاي زندگي محسوب مي گردند.
د) بهداشت اندام تناسلي بسيار در اين روابط مهم است و در صورت اقدام به اين عمل بهتر است نكات بهداشتي رعايت گردد. ناگفته نماند برخي وسايل جنسي مانند كاندوم هاي ويژه براي اين رفتار جنسي وجود دارد.
ه) در ميان مراجعان ما روان شناسان خانم هاي بسياري وجود دارند كه همچون شما دوست دارند شوهرشان از بودن با آن ها نهايت لذت را ببرد. در اين زمينه بايد گفت كه: اين تصور يك تصور غير واقعي از روابط جنسي مي باشد و بيشتر مردان نظري بر خلاف زنان در اين زمينه دارند. نبايد تفاوت هاي جنسيتي را ناديده گرفت و با رمانتيك سازي روابط جنسي به ناكامي جنسي مردان (كه الگوهاي ارضاي جنسي ويژه جنس خود را دارند ) دامن زد.
در مجموع به نظر مي رسد تن دادن به اين امر غير متعارف شما و زندگي شما را از بسياري امور غير متعارف ديگر مصون مي سازد.
سوال : عمل كه بطور عمومي به ساك زدن معروف شده در صورت رضايت كامل زن و شوهر ورعايت كامل مسائل بهداشتي چه حكمي دارد و آيا از مراجع محترم تقليد در اين باره نظري وجود دارد

پاسخ: ساك زدن، اشكال شرعي ندارد و حلال است؛ ولي مني نجس است و خوردنش حرام است و ترشحات ديگري كه در موقع لذت بردن هاي جنسي از آلت تناسلي مرد يا زن بيرون مي آيد، پاك است؛ اما بنا به احتياط واجب نبايد خورده شود. (۱)
از اين قبيل كارها كه با كرامت انساني سازگار نيست، بهتر است اجتناب شود.

اگر زير 18 سال هستيد و يا مجرد هستيد اين صفحه را ترك كنيد

يكي از راههاي *** يا عمل جنسي يا به ارگاسم رساندن شريك جنسي *** دهاني است. *** دهاني عبارت است از وارد كردن آلت تناسلي مرد در دهان و مكيدن آن توسط زن و يا ليسيدن آلت تناسلي زن و تحريك و مكيدن كليتوريس(چوچوله) زن توسط مرد. اين روش در كشورهاي غربي به شدت شايع بوده و در ايران نيز از زمان گسترش موبايل و ماهواره به شدت گسترش يافته است و بسياري از مردان و زنان به آن مي پردازند.

 

 

يك خانم ميانسالي ذكر مي كرد همسرش او را وادار به ساك زدن مي كرده و حتي چند بار نيز حالت تهوع پيدا كرده و بالا آورده است ولي مرد از اين كار دست بر نداشته و به تدريج او را از عمل جنسي متنفر ساخته بود و براي رفع مشكل مراجعه كرده بود. همانگونه كه در بحث اصول رابطه جنسي صحيح بيان كردم اولين اصل دوسويه بودن رابطه و احترام گذاشتن به خواسته ها و انتظارات شريك جنسي است. در رابطه با *** دهاني نيز بايد به اين اصل توجه داشت. بسياري از زنان از عمل ساك زدن يا در دهان بردن آلت تناسلي مرد بيزارند در مقابل بسياري از مردان هم از زبان زدن به آلت تناسلي زن و مكيدن آلت تناسلي او بيزارند فلذا اقدام به اين كار نه تنها تاثير لذتبخشي برايشان ندارد بلكه به بيزاري جنسي مي انجامد لذا هرگز نبايد از هيچ يك از آنها خواست چنين كاري را انجام دهند. پس ابتدا بايد به اين نكته توجه كرد كه *** دهاني زماني انجام شود كه هر دو شريك جنسي تمايل به اين روش دارند و هر دو طرف خواهان اين رابطه هستند. نكته دوم بحث بهداشت مي باشد. ترشحات جنسي چه در مرد و چه در زن ميتواند محتوي ويروسهاي خطرناكي چون هپاتيت ب و ث و ايدز باشد و هنگام انجام عمل *** دهاني مي تواند باعث انتقال بيماري گردد. لذا عمل *** دهاني فقط در شريك جنسي قابل اعتماد از نظر مبتلا نبودن به بيماريهاي آميزشي و ويروسي با خطر انتقال بيماري همراه نبوده و بي خطر است.

در افراد نا مطمين مي توان از كاندوم استفاده كرد و زن از روي كاندوم اين عمل را انجام مي دهد . امروزه كاندوم با طعمهاي مختلف و اسانسهاي ميوه اي در بازار موجود است. همچنين قبل از انجام عمل جنسي لازم است ناحيه تناسلي با آب و صابون شسته شود. لازم به ذكر است از وارد شدن صابون به داخل مجراي تناسلي زن جلوگيري شود و فقط سطح خارجي آن شسته شود. حال كه دو مساله فوق رعايت شد مي رسيم به خود عمل *** دهاني. تحريك زباني ناحيه اسكروتوم يا كيسه بيضه و پوست زير آلت تناسلي از بيضه ها تا محل ختنه گاه يكي از راههاي تحريك جنسي مرد بوده و براي وي لذتبخش مي باشد لذا هنگامي كه زن اين تحريك را براي وي انجام مي دهد لذت بسياري مي برد و حتي استمرار اين تحريك مي تواند مرد را به انزال يا ارگاسم برساند. ناحيه زير آلت تناسلي مرد در ناحيه ختنه گاه كه پوست آلت تناسلي با سر آلت تناسلي ارتباط مي يابد و به آن حشفه گفته مي شود بسيار تحريك پذير بوده و تحريك اين ناحيه بيشترين تحريك را دارد. مكيدن آلت تناسلي نيز تحريك پذير مي باشد. از آنجا كه نقاط تحريك پذير در افراد مختلف ممكن است با هم فرق داشته باشد همانگونه كه در مطالب قبلي نيز اشاره كرده ام بازي كشف اين نقاط مي تواند بازي لذتبخشي براي زوجين باشد و آمادگي ايشان را براي عمل دخول افزايش دهد. لذا شريك جنسي مي تواند با تحريك دهاني نقاط مختلف آلت تناسلي، تحريك پذيرترين نقاط را كشف و در دفعات بعد روي آن نقاط توجه و تمركز بيشتري نشان دهد. *** دهاني مي تواند به مرد كمك نمايد تا كنترل انزال خود را به دست آورد. هنگامي كه زن عمل تحريك دهاني را انجام مي دهد تا زمان قبل از انزال اين عمل ادامه يافته و قبل از انزال با اشاره مرد زن تحريك را قطع مي نمايد. تكرار اين عمل باعث مي شود زمان انزال در مرد تاخير بيفتد. تحريك زباني ناحيه داخل ران ، لبهاي بزرگ و كوچك آلت تناسلي زن و كليتوريس يا چوچوله براي زن بسيار لذتبخش بوده و بويژه تحريك كليتوريس و مكيدن آن مي تواند براي زن بسيار خوشايند بوده و وي را به ارگاسم يا اوج لذت جنسي برساند. بسياري از زنان از تحريك دهاني ناحيه تناسلي خود لذت مي برند و تمايل دارند شريك جنسيشان اين عمل را براي ايشان انجام دهند. برخي از زنان نيز هنگام تحريك دهاني كليتوريس دچار درد مي شوند و شريك جنسي بايد دقت نمايد كه در صورت دردناك بودن از تحريك و مكيدن كليتوريس خودداري كند. انجام عمل *** دهاني براي زن مي تواند به ارگاسم بهتر او كمك نمايد. در زناني كه قبل از عمل دخول به اندازه كافي تحريك دهاني صورت گرفته باشد ميزان به ارگاسم رسيدن افزايش يافته و اين زنان لذت بيشتري از عمل جنسي مي برند. در پايان با تاكيد مجدد بر دو اصل دوسويه بودن و احترام به طرف مقابل و همچنين رعايت بهداشت بايد گفت *** دهاني مي تواند آمادگي لازم را براي عمل دخول فراهم كند. در پاسخ به سوال بالا نيز بايد اشاره كرد كه اگر اصول بهداشت رعايت گردد و دو شريك جنسي از سلامت كامل برخوردار باشند عمل *** دهاني مشكلي ايجاد نمي نمايد. نكته اي كه بايد به آن اشاره كرد اينكه اگر دو شريك جنسي روابط خود را محدود به خويش نمايند و خلاف اصول اخلاق رفتار نكنند مي توانند با اطمينان از سلامت شريك جنسي خويش با خيال راحت در زمينه انتقال بيماريهاي آميزشي *** دهاني را با رعايت شرايط فوق انجام دهند و از رابطه لذت بيشتري ببرند منبع :

اگر زير 18 سال هستيد و يا مجرد هستيد اين صفحه را ترك كنيد

يكي از راههاي *** يا عمل جنسي يا به ارگاسم رساندن شريك جنسي *** دهاني است. *** دهاني عبارت است از وارد كردن آلت تناسلي مرد در دهان و مكيدن آن توسط زن و يا ليسيدن آلت تناسلي زن و تحريك و مكيدن كليتوريس(چوچوله) زن توسط مرد. اين روش در كشورهاي غربي به شدت شايع بوده و در ايران نيز از زمان گسترش موبايل و ماهواره به شدت گسترش يافته است و بسياري از مردان و زنان به آن مي پردازند.

 

 

يك خانم ميانسالي ذكر مي كرد همسرش او را وادار به ساك زدن مي كرده و حتي چند بار نيز حالت تهوع پيدا كرده و بالا آورده است ولي مرد از اين كار دست بر نداشته و به تدريج او را از عمل جنسي متنفر ساخته بود و براي رفع مشكل مراجعه كرده بود. همانگونه كه در بحث اصول رابطه جنسي صحيح بيان كردم اولين اصل دوسويه بودن رابطه و احترام گذاشتن به خواسته ها و انتظارات شريك جنسي است. در رابطه با *** دهاني نيز بايد به اين اصل توجه داشت. بسياري از زنان از عمل ساك زدن يا در دهان بردن آلت تناسلي مرد بيزارند در مقابل بسياري از مردان هم از زبان زدن به آلت تناسلي زن و مكيدن آلت تناسلي او بيزارند فلذا اقدام به اين كار نه تنها تاثير لذتبخشي برايشان ندارد بلكه به بيزاري جنسي مي انجامد لذا هرگز نبايد از هيچ يك از آنها خواست چنين كاري را انجام دهند. پس ابتدا بايد به اين نكته توجه كرد كه *** دهاني زماني انجام شود كه هر دو شريك جنسي تمايل به اين روش دارند و هر دو طرف خواهان اين رابطه هستند. نكته دوم بحث بهداشت مي باشد. ترشحات جنسي چه در مرد و چه در زن ميتواند محتوي ويروسهاي خطرناكي چون هپاتيت ب و ث و ايدز باشد و هنگام انجام عمل *** دهاني مي تواند باعث انتقال بيماري گردد. لذا عمل *** دهاني فقط در شريك جنسي قابل اعتماد از نظر مبتلا نبودن به بيماريهاي آميزشي و ويروسي با خطر انتقال بيماري همراه نبوده و بي خطر است.

در افراد نا مطمين مي توان از كاندوم استفاده كرد و زن از روي كاندوم اين عمل را انجام مي دهد . امروزه كاندوم با طعمهاي مختلف و اسانسهاي ميوه اي در بازار موجود است. همچنين قبل از انجام عمل جنسي لازم است ناحيه تناسلي با آب و صابون شسته شود. لازم به ذكر است از وارد شدن صابون به داخل مجراي تناسلي زن جلوگيري شود و فقط سطح خارجي آن شسته شود. حال كه دو مساله فوق رعايت شد مي رسيم به خود عمل *** دهاني. تحريك زباني ناحيه اسكروتوم يا كيسه بيضه و پوست زير آلت تناسلي از بيضه ها تا محل ختنه گاه يكي از راههاي تحريك جنسي مرد بوده و براي وي لذتبخش مي باشد لذا هنگامي كه زن اين تحريك را براي وي انجام مي دهد لذت بسياري مي برد و حتي استمرار اين تحريك مي تواند مرد را به انزال يا ارگاسم برساند. ناحيه زير آلت تناسلي مرد در ناحيه ختنه گاه كه پوست آلت تناسلي با سر آلت تناسلي ارتباط مي يابد و به آن حشفه گفته مي شود بسيار تحريك پذير بوده و تحريك اين ناحيه بيشترين تحريك را دارد. مكيدن آلت تناسلي نيز تحريك پذير مي باشد. از آنجا كه نقاط تحريك پذير در افراد مختلف ممكن است با هم فرق داشته باشد همانگونه كه در مطالب قبلي نيز اشاره كرده ام بازي كشف اين نقاط مي تواند بازي لذتبخشي براي زوجين باشد و آمادگي ايشان را براي عمل دخول افزايش دهد. لذا شريك جنسي مي تواند با تحريك دهاني نقاط مختلف آلت تناسلي، تحريك پذيرترين نقاط را كشف و در دفعات بعد روي آن نقاط توجه و تمركز بيشتري نشان دهد. *** دهاني مي تواند به مرد كمك نمايد تا كنترل انزال خود را به دست آورد. هنگامي كه زن عمل تحريك دهاني را انجام مي دهد تا زمان قبل از انزال اين عمل ادامه يافته و قبل از انزال با اشاره مرد زن تحريك را قطع مي نمايد. تكرار اين عمل باعث مي شود زمان انزال در مرد تاخير بيفتد. تحريك زباني ناحيه داخل ران ، لبهاي بزرگ و كوچك آلت تناسلي زن و كليتوريس يا چوچوله براي زن بسيار لذتبخش بوده و بويژه تحريك كليتوريس و مكيدن آن مي تواند براي زن بسيار خوشايند بوده و وي را به ارگاسم يا اوج لذت جنسي برساند. بسياري از زنان از تحريك دهاني ناحيه تناسلي خود لذت مي برند و تمايل دارند شريك جنسيشان اين عمل را براي ايشان انجام دهند. برخي از زنان نيز هنگام تحريك دهاني كليتوريس دچار درد مي شوند و شريك جنسي بايد دقت نمايد كه در صورت دردناك بودن از تحريك و مكيدن كليتوريس خودداري كند. انجام عمل *** دهاني براي زن مي تواند به ارگاسم بهتر او كمك نمايد. در زناني كه قبل از عمل دخول به اندازه كافي تحريك دهاني صورت گرفته باشد ميزان به ارگاسم رسيدن افزايش يافته و اين زنان لذت بيشتري از عمل جنسي مي برند. در پايان با تاكيد مجدد بر دو اصل دوسويه بودن و احترام به طرف مقابل و همچنين رعايت بهداشت بايد گفت *** دهاني مي تواند آمادگي لازم را براي عمل دخول فراهم كند. در پاسخ به سوال بالا نيز بايد اشاره كرد كه اگر اصول بهداشت رعايت گردد و دو شريك جنسي از سلامت كامل برخوردار باشند عمل *** دهاني مشكلي ايجاد نمي نمايد. نكته اي كه بايد به آن اشاره كرد اينكه اگر دو شريك جنسي روابط خود را محدود به خويش نمايند و خلاف اصول اخلاق رفتار نكنند مي توانند با اطمينان از سلامت شريك جنسي خويش با خيال راحت در زمينه انتقال بيماريهاي آميزشي *** دهاني را با رعايت شرايط فوق انجام دهند و از رابطه لذت بيشتري ببرند منبع :

 

 

 

 
رابطه جنسي دهاني ( *** دهاني )

طبق پژوهش‌هاي انجام شده، يكي از دلايل سركوب شدن ميل جنسي در مردان و زنان، عدم تمايل همسر به رابطه‌ي *** دهاني ( يا به اصطلاح ساك زدن ) و مواجه شدن با برخورد نا مناسب همسر با اين مساله بوده‌است . در اين مطلب سعي در بررسي دلايل لذت مردان و زنان از اين نوع رابطه جنسي و همچنين امتناع برخي از همسران از انجام آن داريم: (منظور از رابطه جنسي دهاني در اين مقاله صرفا عمل ليسيدن و مكيدن آلت تناسلي مي‌باشد)
تعريف رابطه جنسي دهاني

رابطه جنسي دهاني ( در انگليسي: Oral *** ) نام نوعي از آميزش جنسي است كه در آن مرد براي زن و يا زن براي مرد و يا هر دو به طور همزمان اندام جنسي طرف مقابل را به وسيله دهانشان تحريك مي‌كنند. در آميزش جنسي دهاني ، اعضاي دهان و حلق از جمله زبان ، دندان ها و حلق در تحريك اندام جنسي طرف مقابل نقش دارند . در اصطلاح علمي به آميزش جنسي دهاني كه از سوي زن براي مرد انجام شود، Fellatio و عملي مشابهي كه از سوي مرد بر روي زن انجام شود، Cunnilingus ناميده مي‌شوند. نام‌هاي مصطلح اين نوع آميزش در زبان فارسي به ترتيب، «ساك زدن» و «ليس زدن» است.
ريسك بيماري :

بيماري‌هاي آميزشي مانند كلاميديا ، پاپيلوماي انساني ، سوزاك ، زونا ، هپاتيت و ساير بيماري‌ها مانند HIV يا ايدز مي‌توانند از طريق آميزش دهاني انتقال پيدا كنند.
دلايل لذت فيزولوژيكي *** دهاني
در مردان

مكيدن آلت تناسلي مردان باعث ايجاد فشار بر آلت شده و اين فشار منجر به تجمع خون در بافتهاي آلت ميشود و اين حالت براي مردان لذتبخش است و باعث حالت برانگيختگي در آنها مي‌گردد، همچنين حركت ورود و خروج آلت در دهان و فشار لب‌ها بر آن مي‌تواند بر افزايش لذت آن موثر باشد.
در زنان

ليسيدن چوچوله يا مكيدن لبه‌هاي بيروني مي‌تواند براي زنان لذت‌بخش باشد و در تحريك و ارگاسم غير دخولي موثر باشد، خصوصا درمورد افرادي كه واژن آنها ترشح معمول را ندارند و به عبارتي دچار خشكي واژن هستند *** دهاني پيش از دخول مي‌تواند علاوه بر تحريك درسهولت عمل دخول نيز موثر باشد.
دلايل رواني لذت از رابطه جنسي دهاني

علت تمايل مردان به *** دهاني ، تعريف رابطه جنسي دهاني ، ساك زدن ، مكيدن آلت ، تناسلي مردان ، علت تمايل مردان به رابطه جنسي دهاني و خودداري برخي زنان از انجام آن چيست ؟! ، رابطه جنسي دهاني

عامل رواني در لذت جنسي مردان بيش از عامل فيزيكي نقش بازي مي‌كند، تا حدي كه مردان اين توانايي غير ارادي را دارند تا بدون عمل فيزيكي رابطه جنسي به انزال دست يابند كه معمولا اين اتفاق در خواب براي آنها اتفاق مي‌افتد كه علت آن نياز بدن به تخليه مني مي‌باشد. به عبارتي بدن مردان هر چند وقت يكبار نياز به تخليه مني دارد و اين عمل براي پروستات و دفع بهتر ادرار لازم است، همچنين حس برانگيختگي مردان مي‌تواند با يك جرقه ذهني زودگر چند ثانيه صورت پذيرد، پيرامون موارد مذكور رابطه جنسي دهاني از ابعاد رواني براي مردان از اين حيث لذت‌بخش است كه حس برتري به آنها دست مي‌دهد و همچنين عمل همسر خود را فداكارانه و برگرفته از حس دوست داشتن محسوب مي‌كنند. اثر رواني و ذهنيت پردازي در مردان آنقدري هست كه بدون تجربه لذت آن به اين باور رسيده باشند كه اين رابطه حتما براي آنها لذت‌بخش خواهد بود چرا كه فكر به آن براي آنها لذت‌بخش است در نتيجه مغز آنها به اين عمل واكنش مثبت نشان مي‌دهد.

اگر چه در زنان دو فاكتور احساس و لمس نقش بسزائي در تحريك جنسي و لذت جنسي بازي مي‌كند اما اين بدان معنا نمي‌باشد كه ذهنيت جنسي يا تخيلات جنسي در زنان كم اهميت است، *** دهاني در زنان نيز لذت‌بخش است و از نظر روحي رواني باعث شكل‌گيري حس خوشايندي نسبت به همسرشان در آنها مي‌شود، باور اين موضوع كه همسر وي به او اين لذت را تقديم مي‌كند در پرورش حس تعلق دروني موثرتر است .
چرا برخي زنان و مردان از *** دهاني اجتناب ميكنند ؟

علت تمايل مردان به *** دهاني ، تعريف رابطه جنسي دهاني ، ساك زدن ، مكيدن آلت ، تناسلي مردان ، علت تمايل مردان به رابطه جنسي دهاني و خودداري برخي زنان از انجام آن چيست ؟! ، رابطه جنسي دهاني
دليل اول : اين يك رفتار كثيف و چندش آور است ..!؟

با توجه به آنكه آلت تناسلي مردانه و زنانه محلي براي دفع ادرار است اين طرز فكر در برخي افراد بوجود مي‌آيد كه اين اندام از نظر بهداشتي پاك نمي‌باشد و ليسيدن و مكيدن آن عملي كثيف است. در حقيقت آلت تناسلي اگرچه محل دفع ادرار مي‌باشد اما در صورت رعايت نظافت محلي غير بهداشتي محسوب نمي‌شود و البته فراموش نكنيم اين محل، محل اصلي مربوط به لذت جنسي است. اين افراد اكثرا آنرا عملي چندش آور مي‌دانند و در مواجه شدن با آن رفتار و برخوردي تند (تدافعي – تهاجمي – اكراه) از خود بروز مي‌دهند يا حتي تمايل همسر خود نسبت به آنرا به تمسخر مي‌گيرند و او را پس مي‌زنند. حال آنكه اين رفتار آنها مي‌تواند يكي از دلايل اصلي سركوب ميل جنسي همسر (حتي براي هميشه) نسبت به وي باشد. معمولا اين افراد خود را در اسارت ذهنيت اشتباهي قرار داده‌اند، چه بسا هستند افرادي كه حتي از ديدن و لمس كردن آلت تناسلي هم اكراه دارند اين افراد نياز به درمان دارند. لازم به ذكر است برخي از اين افراد پس تجربه عملي تغيير ديدگاه خواهند داد.
دليل دوم : اين رفتار را درشأن شخصيت خود نميدانند

كثر زنان تصور ميكنند *** دهاني مخصوص روسپي‌ها و بازيگران فيلم‌هاي غيراخلاقي و *** مي‌باشد و انتظار همسر آنها از انجام آن انتظاري غيرمعقولانه و مقايسه شدن با روسپي‌ها مي‌دانند و حتي يك توهين به خود يا به تصور اينكه انجام اين رفتار باعث كوچك شدن شخصيت آنها مي‌شود از انجام آن خودداري مي‌كنند، اين در حاليست كه يكي از نشانه‌هاي قدرت و برتري ميتواند تامين غريزه جنسي همسر باشد.
دليل سوم : ترس و تصوير نا مطلوب ذهني

برخي از افراد ممكن است مورد سوء استفاده‌هاي جنسي قرار گرفته باشند و جز افرادي باشند كه به زور و ناخواسته درگير چنين رابطه‌اي شده باشند يا تصوير بدي در ذهن آنها نقش بسته باشد، مسلما ناخودآگاه وغير ارادي نسبت به آن واكنش منفي بروز مي‌دهند، اين افراد براي حل اين مشكل نياز به درمان‌هاي روانشناسي دارند.
دليل چهارم : عدم تقابل آن

آيا خود حاضر به انجام اين رفتار براي همسر تان هستيد؟ اگر نه بعيد نيست علت خوداري همسر شما از انجام آن يا انجام با اكراه آن يكطرفه بودن آن باشد.
*** دهاني از نظر شرعي :

رابطه جنسي دهاني بين زن و شوهر از نظر شرعي از روابط غيرمتعارف نمي‌باشد و بر عكس از روابطيست كه اشكال شرعي در صورتي كه ترشحات آلت تناسلي مردانه و زنانه خورده نشود به آن وارد نيست. با اين حال مي‌توانيد براي اطمينان خاطر با مراجعه به استفتائات مرجع تقليد خود نسبت به حكم آن اطمينان حاصل نماييد.
از همسر خود لذت ببريد و لذت را به او تقديم كنيد

 

دسته اي از زنان و مردان هستند كه لذت خود را معطوف به لذت همسرشان مي‌دانند به اينگونه كه از لذت بردن همسرشان نسبت به رفتاري كه در رابطه جنسي انجام مي‌دهند حس تحريك بيشتر و لذت بيشتري را تجربه مي‌كنند و برخي ديگر تنها به لذت جنسي خود اهميت مي‌دهند، به عبارتي همسر خود را ملزم به انجام خواسته‌هاي جنسي خود مي‌دانند اما اين در حاليست كه خود را ملزم به تامين خواسته‌هاي جنسي وي نمي‌كنند، از اينرو طرفين دچار عدم توازن در رابطه جنسي مي‌شوند كه ميتواند تبديل به يكي از پايه‌هاي شكست در زندگي زناشوئي يا پديده خيانت باشد، مسلماْ خواسته‌ي آميزش جنسي دهاني جزء خواسته‌هاي غيرمتعارف نيست بلكه مي‌تواند يكي از اصول اصلي رابطه جنسي مي‌باشد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان