loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

آموزش خود ارضایی زنان خودارضایی در دختران

mr-mo بازدید : 5784 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

سعی کردیم این مطلب کوتاه را بصورت بسیار ساده مطرخ کنیم – به توصیه کاربرانی که درخواست این مطلب را داشتند.

 

برخلاف تصور برخی که می پندارند پرده بکارت دختران در داخل واژن قرار دارد ، این پرده که از جنس دیواره واژن می باشد در بخش خارجی دستگاه تناسلی زنان قرار دارد و در دهانه واژن واقع شده است .

پرده بکارت از نظر فرم در چند نوع می باشد که در بخش مسائل جنسی زنان به ان اشاره شده است .

برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود از جمله :

  •  ورزش های سنگین از جمله ژیمناستیک
  • انجام نزدیکی و فعالیت جنسی با مرد – دخول آلت تناسلی
  • عمل بسیار ناپسند و مضر و پر خطر خودارضایی
  • برخی نیز بطور مادر زادی با مشکل آسیب یا حتی نبود پرده بکارت مواجه هستند
  • تصادف
  • عملهای لگنی وخیم

قابل توجه اینکه تمامی مسائل ذکر شده بالا توسط پزشک قابل معاینه و تشخیص صد در صد می باشد . از جمله موارد ذکر شده در بالا مسئله خودارضایی می باشد. پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد و با کوچکترین تحریک آسیب پذیر می باشد . گرچه تحریکات کوچک و مختصر آسیب کامل به پرده بکارت نمی رساند ولی همین آسیب جزئی برگشت ناپذیر و قابل تشخیص است و سبب حساس شدن آن و احتمال پارگی وجود دارد .

توصیه اکید ما اینکه از عمل بسیار ناپسند و ناخوشایند خودارضایی دوری کنید تا بر اثر چند لحظه کوتاه احساس لذت جنسی که بر اثر خودارضایی حاصل می شود و عذاب وجدان سختی را به همراه دارد ، زندگی مشترک آینده خود را دچار مخاطره نسازید و خود را دچار فشارهای روحی روانی نسازید .

آموزش کامل خود ارضایی زنان + توضیح شرعی آن
خور ارضایی
کیلیپ خود ارضایی
دلایل خود ارضایی
ترک خود ارضایی
خود ارضایی زنان
خود ارضایی چیست ؟
تحقیقات نشان میدهد که 70 تا 82 درصد زنان در مقاطعی از زندگی اقدام به خود ارضائی میکنند. و همچنین تحقیقات نشان میدهد که علاقه به خود ارضائی میان زنانی که تجربه هم آغوشی را داشته اند به اندازه زنانی که تا کنون این تجربه را نداشته اند و حتی بیشتر است.
خود ارضائی امری است لذت بخش و کاملا خصوصی و در واقع لذتی شبیه به هم آغوشی دارد ولی با این وجود لذت خود ارضائی در مقابل هم آغوشی هیچ است. بسیاری از زنان به این باور رسیده اند که برای لذت بیشتر از هم آغوشی نیاز به خود ارضائی دارند. تا بتوانند در یک هم آغوشی چند بار به ( ارگاسم )یا ارضاء کامل برسند.

زنان در زمان خود ارضائی رفتار کاملا متفاوتی از خود بروز میدهند. برخی به آرامی دراز میکشند و با ملایمت دستشان را بر روی آلت تناسلی شان حرکت می دهند تا ارضاء شوند. ولی برخی در هنگام خود ارضائی به شدت تکان می خورند و علاوه بر آلت تناسلی پستانها شان را نیز به شدت تحریک می کنند و فشار می دهند.اکثر زنان در سنین 13 تا 20 سالگی برای اولین بار اقدام به خود ارضائی می کنند و برای نخستین بار به تجربه ای چنین هیجان انگیز دست می یابند. این افراد از آنجا که تا کنون چنین لذتی را درک نکرده اند اغلب از نظر روحی به آن معتاد می شوند و در هر فرصتی اقدام به خود ارضائی میکنند.( یکی از مهمترین دلایلی که اسلام این امر را نهی کرده همین اعتیاد روانی به خود ارضائی آن هم از سنین پایین است)
jpg_29.jpg

راهکارهاي ترک خود ارضايي

شما تنها کسي نيستيد که اين مشکل را داريد. نگران نباشيد . خانم هاي زيادي وجود دارند که مانند شما دچار همين مساله هستند . اما مرتبا به دنبال حل مشکل خود هستند، مشورت مي کنند و از پيشرفتي که در کارشان حاصل مي شود خرسندند. اما مراقب باشيد که در اين زمينه افراد زيادي هستند که به دنبال سوء استفاده اند . پس به هر کسي به سادگي اعتماد نکنيد .



1- هيچ وقت تنها نباش . توي تنهايي فکراي ناجور و خيالبافي باعث مي شه راحت اون کار رو انجام بدي .


2- يه دوست خوب و مورد اعتماد پيدا کن و ازش بخواه هيچ وقت تنهات نذاره . سعي کن به بهونه هاي مختلف توي جمع حاضر بشي و از تنهايي فرار کني. تنهايي از پشت به تو خنجر مي زنه .


3- از چيزايي که باعث تحريکت مي شه فرار کن . مثلا اگه فيلمي باعث مي شه هوايي بشي يا مثلا خوندن يه داستان يا تعريف يه جک يا ديدن يه نفر تو کوچه يا ديدن يه عکس و ... موارد اون رو خودت بايد کشف کني و روي کاغذ بنويسي و ازشون فرار کني.


4- حتما بايد براي کاراي قبليت يه جايگزين مناسب با همون کار داشته باشي . مثلا تنهاييهات رو با بودن در کنار يه دوست پر کني. ديدن سايتاي سکسي رو با سر زدن به سايتاي جذاب و خوب مثل خاطرات شهدا ، داستاناي مفيد يا ... جايگزين کني . و ... باز هم مواردش رو خودت بايد کشف کني . يه کم هنر و سليقه مي خواد . حتي اگر اين کشفيات و ابتکاراتت رو بياري و به من خبر بدي تا به بقيه هم بگم ياد بگيرن خيلي خوب و جالب مي شه .


5- يه زمينه کاري که شديدا بهش علاقه داري رو براي خودت فراهم کن تا تمام فکر و ذهنت رو مشغول کنه و باعث بشه اصلا وقت نکني به سکس و خيالات اون فکر کني. مثلا خوندن رمان ، رفتن کلاس کامپيوتر يا برنامه نويسي يا کلاس هاي ورزشي (کلاس هايي که باعث تحريکت نشه مثلا شنا رو اصلا توصيه نمي کنم ) ؛ فوتبال و واليبال و ورزشاي دسته جمعي پر تحرک و ... که لباس محرک نداره خيلي خوبه .

6- تحرکت رو بيشتر کن . ما بدنمون يه جوريه که حتما بايد انرژيش تخليه بشه . تخليه انرژي جسمي شما با ورزش يا کار حتما بايد انجام بشه . و گرنه خواه نا خواه بهتون فشار مياره و يه دفه کار از کار مي گذره .


7- از زمينه هاي نامناسب فرار کن . هيچ وقت نذار حمام رفتنت طولاني بشه . مي توني مثلا براي شکستن رکورد مسابقه بدي و دوش گرفتناتو مختصر و مفيد کني.


8- تا خسته نشدي و واقعا خوابت نگرفته به رختخواب نرو . هر وقت هم که مي خواي بخوابي دستات رو از پتو بيرون بذار . مي توني خودت رو عادت بدي که اونا رو بالاي سرت حلقه کني.

9- اندام جنسيت رو سالم و تميز تگهدار . موهاي زائدت رو نذار خيلي بلند بشه . چون باعث خارش مي شه و کم کم دستت اونجايي که نبايد بره مي ره . شورت تنگ و پلاستيکي يا بعضي از لباس هاي زير زنانه مثل گن که باعث تحريکت بشه نپوش. مي توني يه کار قشنگ و نمادين بکني . اونم اين که يه شورت جديد بخري و تصميم بگيري تو اين شورت پاک گناه نکني.

يک نکته مهم اينه که خودارضايي با ازدواج هم برطرف نمي شه . افراد متاهل زيادي هستند که خود ارضايي هم مي کنند
hhw55.jpg


روش حمام رفتن براي کساني که به خودارضايي دچارند

روش حمام رفتن : آمادگي قبل از استحمام : قبل از اين که به حمام برويد ، وسايل لازم را فراهم کنيد . شورتي نسبتا بلند و پاچه دار که محرک نيز نباشد ، تهيه کنيد . قبل از شروع حمام و بعد از در آوردن لباس ها هميشه اين شورت را بپوشيد . هرگز داخل حمام کاملا برهنه نباشيد و اندام جنسي شما نمايان نباشد. زمان استحمام : سريع حمام کنيد . حمامتان طول نکشد . براي اين منظور مي توانيد زمان گرفته و تلاش کنيد تا رکورد کمترين حضور خود در حمام را به دست آوريد . حمام جاي نشستن و فکر کردن نيست . حمام محل حضور شياطين است و از در و ديوار آن وسوسه مي بارد . پس تنها بايد به ميزان ضروري آن اکتفا کرد. از صحبت ، حرف و حديث ها و طعنه هاي ديگران نسبت به سريع بودن استحمام خودتان هرگز دلگير نشويد . شما مشکلي داريد که ديگران از آن خبر ندارند. پس هر چه سريعتر حمامتان را تمام کنيد ، بهتر است . شايد لازم باشد براي اين کار برخي از مراحل استحمام خود (ليف زدن ، کيسه کشيدن ، سنگ پا زدن و ... ) را حذف کنيد. از اين که بگويند فلاني خودش را گربه شور کرده است ، ناراحت نشويد. لبخند بزنيد و به وظيفه خودتان عمل کنيد. البته به نظافت اهميت دهيد . زود به زود به حمام برويد اما سريع و تند . حد اکثر 5 دقيقه زمان خوبي است . براي موفقيت در اين کار براي شستن تک تک اعضاي بدنتان زمان بگيريد ثانيه ها را بشماريد . سعي کنيد هر بار نسبت به مرتبه قبلي زمان متري را صرف کنيد . براي شمارش ثانيه ها از عدد هزار شروع کنيد . گفتن 1001، 1002، 1003 و ... هر کدام يک ثانيه طول مي کشد و بدين ترتيب زمان واقعي تري را محاسبه خواهيد کرد. شستشوي لباس در حمام : لباس هاي خود را در حمام نشوييد ، ولو خيلي هم کم باشد. در صورتي که برايتان امکان لازم فراهم نيست و براي شستشوي لباس مجبوريد از حمام استفاده کنيد، در زماني که براي استحمام به حمام مي رويد اين کار را نکنيد . بلکه وقت خاصي را در روزهاي هفته به اين کار اختصاص دهيد . سپس در اين اوقات خاص در حالي که در حمام را کاملا باز گذاشته ايد و لباس به تن داريد به شستشو بپردازيد . يک توصيه مهم بهداشتي اين است که هنگام شستشوي لباس حتما روي يک صندلي کوچک بنشينيد . سر پا نشستن آن هم به مدتي طولاني موجب بيرون زدن ماهچيه هاي راست روده و به مرور سبب ابتلا به بواسير مي شود. هنگام شستن لباس ، پوشيده باشيد . حتي پيراهن خود را هم در نياوريد . حد اکثر مي تواندي آستين و پاچه هاي شلوار خود را براي اين که خيس نشود بالا بزنيد. وسايل داخل حمام : آينه : در حمام آينه قدي يا متحرک به طوري که بتوانيد اندام جنسي خود را در آن برانداز کنيد ، وجود نداشته باشد. ديدن زيبايي اندام جنسي ، فکر و خيال شما را به سوي خيال پردازي هاي سکسي و نيز تحريک و برافروخته شدن هيجان جنسي سوق مي دهد. اگر چنين آينه اي وجود دارد ، قبل از آن که لباستان را در آوريد و استحمام را شروع کنيد، آن را از حمام خارج نماييد. وان : اگر در حمام شما وان وجود دارد ، از آن استفاده نکنيد. شما وقت زيادي براي نشستن در وان حمام و لذت بردن از گرماي آب نداريد(دماي آب مناسب براي تحريک نشدن اندام جنسي، آب سرد است نه گرم). استفاده طولاني مدت از وان و ... براي متاهلان و آن هم با حضور همسر است. علاوه بر اين نفوذ آب آلوده وان به واژن ، سبب عفونت مي شود. پس مراقب باشيد.
3pu5m4nmoxr2wvqgrg4h.jpg


حکم شرعي خود ارضايي خانم ها



آيا استمنا براى زنان موجب غسل مى شود يا خير ؟
اگـر علم يا اطمينان به خروج منى حاصل شود موجب غسل است , و در صورت شک چنانچه آبى که خارج شده همراه باشهوت خاص و سستى بدن باشد حکم منى را دارد , واللّه العالم
استفتا آيت الله العظمي تبريزي



آيا استمنا براي بانوان هم هست؟
استمنا براي بانوان نيز ممکن است پيش بيايد. البته هر رطوبتي که خارج مي‏شود مني نيست. در بانوان زماني حکم به جنابت مي‏شود که در اوج لذت جنسي مايعي خارج گردد و تا زماني که يقين به خروج نباشد، حکم به جنابت نمي‏شود ولي اگر مني خارج شد، شخص جنب شده و آن مايع نيز نجس است.



آيا اگر مرد بجاى اينکه با قبل همسرش نزديکى کند با دست يا ساير اعضا او استمنا کند اشکال دارد؟ اگر اين عمل از روى لباس انجام شود حکم آن چيست ؟
انسان مى تواند با هر يک از اعضاى بدن خود از همسر خود استمتاع کند و فرقى نميکند که از روى لباس باشد يا بدون لباس.



نوجوانى که در شرايط اجتناب ناپذير جنسى قرار دارد و نمى تواند اميال جنسى خود را کنترل کند و ازدواج موقت نيز براى او دست نيافتنى است و از طرفى نمى خواهد به کارهاى خلاف از قبيل فاحشه بازى، زنا و غيره آلوده شود، آيا مجاز است دست به استمناء بزند؟
خود ارضائى و استمناء حرام است، بهتر است براى کم شدن شهوت روزه بگيرد، کتاب بخواند، ورزش کند، و تفريحات سالم ديگر داشته باشد.
استفتا از آيت الله العظمي فاضل لنکراني



عـرق کـسـى کـه استمنا کرده و منى از او خارج شده و کسى که استمنا کرده اما منى خارج نشده چه حکمى دارد ؟
جواب بسمه تعالى در صورت خارج شدن منى عرق بدنش عرق جنب از حرام است .
و در صورتى که منى خارج نشود عرق جنب از حرام نيست ,واللّه العالم
استفتا آيت الله العظمي تبريزي



اگـر شـخـصى با خود بازى کند , اما هنگام خروج منى ازخروج آن جلوگيرى نمايد و منى خارج نشود , آيا اين عمل حرام است ؟
جواب بسمه تعالى اين عمل خالى از اشکال نيست , واللّه العالم
استفتا آيت الله العظمي تبريزي



آيـا اسـتـمـنـا اين است که شخص با خود کارى کند تا از اومنى خارج شود يا با نگاه کردن به تصوير و فيلم و عکس نيزممکن است ؟
جواب بسمه تعالى طلب خروج منى به هر کيفيتى باشد استمنا محسوب مى شود ,واللّه العالم
استفتا آيت الله العظمي تبريزي




آيا براي استمنأ غسل لازم است؟
اگر با استمنا مني خارج شود غسل واجب مي‏گردد. بنابراين در اوج شهوت جنسي اگر مايعي از زن خارج شد حکم مني داشته و بايد غسل کرد.

خود ارضایی دختران

یک عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری- مامایی دانشگاه شاهد با بیان اینکه آنورگاسمی یکی از مهمترین عوارض خودارضایی در دختران است تاکید کرد:« ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده کنند اما درآینده رضایتمندی جنسی درزندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خود را از دست خواهند داد.»

معصومه حیدری در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز گفت:«خودارضایی در دختران با تحریک قسمت های خارجی دستگاه تناسلی رایج تر است که صدمه چندانی به دستگاه تناسلی نمی رساند اما زمانی که خودارضایی دختران با تحریک قسمت های داخلی تر دستگاه تناسلی باشد بسته به نوع فشار و ناحیه لمس شونده ممکن است در صورتی که به صورت مداوم خودارضایی تکرار شود آسیب های جدی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد.»

وی ادامه داد:«در برخی موارد خودارضایی در دختران با تخیلات جنسی، دیدن تصاویر و فیلم صورت می گیرد که فرد با دیدن این تصاویر به هیجان می رسد و در این صورت آسیبی به دستگاه تناسلی وی وارد نمی شود اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چرا خودارضایی از لحاظ شرعی و بهداشتی نفی شده است؟

واقعیت این است که دختران و پسران با بلوغ دچار تغییرات هورمونی و جسمانی می شوند و در دوره ای قرار می گیرند که نیازهای جنسی آنها شعله ور شده و راهی برای ارضاء ندارند و ممکن است به سمت خودارضایی کشیده شوند اما همانطوری که می دانید ازدواج تنها راه صحیح ارضای افراد است و ما رفتارهای پرخطر جنسی را نهی می کنیم و بایستی به مقتضای سن و رشد و نیازهای فکری ازدواج به موقع صورت گیرد چرا که نیازهای جنسی یک روند فیزیولوژیک دارد و باید طی شود و افرادی که از لحاظ شرعی مقیدند نیازهای جنسی خود را در جاده صحیح خود قرار دهند بایستی ازدواج کنند.»

 

 

 

عوارض خود ارضایی دختران

 

 

عوارض خود ارضایی دختران

عوارض خودارضایی دختران-این کارشناس ارشد مامایی در ادامه به خبرنگار سلامت نیوز گفت:«خودارضایی در دختران عوارض بسیاری را در پی خواهد داشت و در صورتی که به صورت رفتار روزانه درآید خطرناک می شود و مانند هر اعتیادی،روح و جسم و روان فرد را به هم می ریزد و زمانی که فردی اقدام به خودارضایی می کند خیلی سریع فاز هیجان جنسی اتفاق می افتد و جنبه های مهم و عاطفی در یک ارتباط صحیح جنسی را دریافت نمی کند و دچار خلاء عاطفی، افسردگی، اضطراب و عدم اعتماد به نفس می شود  و بعد از ازدواج در یک رابطه زناشویی دیگر تحریک نمی شود و در به ارگاسم رسیدن دچار مشکل می شود چرا که با خودارضایی شرطی شده است تا در یک وضعیت خاصی که خود را تحریک می کند به ارگاسم برسد و به هنگام نزدیکی به همسر خود به یاد رفتارهای خود می افتد و گمان می کند تنها در آن شرایط می تواند به ارگاسم برسد.»

این درمانگر اختلالات جنسی بانوان افزود:«یکی از مهمترین مشکلاتی که این زنان به آن دچار می شوند این است که دچار نارضایتی جنسی شده و رفته رفته با بی میلی جنسی مواجه می شوند بنابراین بایستی گفت ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده کنند اما آینده طولانی زندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خود را از دست خواهند داد.»

 

چگونه می توان از خود ارضایی دست کشید؟

همکار علمی کلینیک سلامت خانواده افزود:«از جمله راههای پیشنهادی برای ترک خودارضایی دختران پرداختن به فعالیت های مختلفی از جمله ورزش کردن، مطالعه کردن، با خستگی به خواب رفتن و تفریحات ، نخوردن غذاهای محرک و عدم استفاده از لباس های تنگ است همچنین نباید به مدت طولانی در حمام زیر دوش آب باشند و مهمتر از همه این موارد دوری کردن از محرکات و دوستی با جنس مخالف و تماشای فیلم های محرک است تا فرد به سن مناسب ازدواج برسد و با ازدواج بتواند نیازهای خود را به طور صحیحی ارضاء کند.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان