loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

روش باردار شدن زن توسط مرد

mr-mo بازدید : 1648 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)

روش باردار شدن زن توسط مرد

وضعیت سنتی یکی از بهترین وضعیت‌های رابطه‌ جنسی برای باردار شدن سریع‌تر است. این وضعیت برای بارداری مطلوب‌ترین حالت است—گرچه تقریباً در هر حالت از رابطه ‌جنسی می‌توان باردار شد.

در این وضعیت که جزء قدیمی‌ترین حالت‌ها برای رابطه‌ جنسی است، زن با پاهایی باز شده به پشت می‌خوابد و هر دو زانوی خود را خم می‌کند و کف پاها را محکم روی زمین قرار می‌دهد. سپس مرد روی او می‌خوابد. البته این حالت پایه مدل‌های دیگری هم دارد:

 

مثلاً زن یک یا هر دو پای خود را بلند می‌کند و مرد یا آنها را در دست می‌گیرد و یا آنها را روی شانه‌های خود قرار می‌دهد؛ یااینکه یکی یا هر دو زانوی خود را باز
می‌کند.

وضعیت سنتی بهترین حالت برای باردار شدن است زیرا بسیار راحت بوده و تماس دو بدن در آن بهتر است. دو طرف رودرروی هم هستند و تمام مدت می‌توانند همدیگر را بوسیده یا در آغوش گیرند. در این حالت زن می‌تواند آزادانه حرکت کند و مرد می‌تواند با بلند کردن خود با دست‌هایش یا بالا کشیدن بدنش بااستفاده از زانوهایش، بخشی از وزن خود را از روی زن بردارد.

برای لقاح نیز این حالت بهترین حالت برای باردار شدن است زیرا وقتی زن به پشت می‌خوابد، واژن رو به پایین است و رفتن اسپرم به داخل آن و گذشتن از گردنه رحم و وارد شدن به رحم راحت‌تر صورت می‌گیرد. یکی دیگر از فواید این حالت این است که این امکان را فراهم می‌کند که آلت مرد عمیق‌تر وارد واژن زن شود تا اسپرم بعد از انزال مستقیم‌تر وارد گردنه رحم شود.

وقتی می‌خواهید در بهترین حالت رابطه ‌جنسی باردار شوید، و احتمال باردار شدن خود را پس از انزال افزایش دهید، این نکات را رعایت کنید:

مرد باید آلت تناسلی خود را تا حد امکان بیشتر به عمق واژن فرو برده تا کمترین میزان از مایع انزال شده بیرون از واژن بریزد. پس از بیرون کشیدن آلت، مرد می‌تواند به آرامی دو لب دستگاه تناسلی زن را به سمت هم فشار دهد تا مایع انزال شده از آن بیرون نریزد.

زن باید برای ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بعدی همانطور به پشت دراز بکشد. بهتر است که زیر کمر او بالشی قرار گیرد تا لگن او کمی از روی زمین بلند شود.

طبیعی است که وقتی زن از جای خود بلند می‌شود کمی از مایع انزال شده از واژن بیرون بریزد اما این احتمال بارور شدن او را کاهش نمی‌دهد زیرا در این نقطه بیشتر اسپرم‌هاییکه در واژن مانده‌اند زنده نیستند. به همان دلیل، به پشت خوابیدن زن بیشتر از ۳۰ دقیقه احتمال بارور شدن زن را بیشتر نمی‌کند.

اگر دوست دارید تنوع بیشتری در رابطه‌جنسیتان باشد، می‌توانید از مدل‌های زیر برای باردار شدن استفاده کنید:

حالت های متنوع برای باردار شدن

خوابیدن دو طرف به پهلو کنار یکدیگر نیز یکی از راه‌های خوب برای آندسته از زوج‌هایی است که یکی از طرفین اضافه‌وزن یا کمردرد دارد. اینکار را می توانید هم به صورت
رو در رو و هم طوری که مرد از پشت زن را در آغوش گرفته و آلت خود را از پشت وارد واژن زن کند، انجام دهید.

دخول از پشت طوری است که مرد از پشت آلت جنسی خود را وارد واژن زن می‌کند. زن می‌تواند هم روی شکم دراز بکشد و هم روی زمین زانو بزند و یا به پهلو دراز بکشد. مرد پشت او می‌ایستد یا او نیز زانو می‌زند. این روش باعث می‌شود که اسپرم در گردنه رخم نیز ذخیره شود.

در استفاده از هرکدام از وضعیت‌ها، پس از انزال، زن می‌تواند هم روی شکم ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بخوابد یا به پشت برگشته و با بالا نگه داشتن لگن خود همانطور که در بالا
اشاره شد، دراز بکشد.

نیازی به گفتن نیست که وضعیت رابطه جنسی که برای باردار شدن انتخاب می‌کنید هرچه که باشد، باید از کاری که می‌کنید نهایت لذت را ببرید و این برایتان نباید به یک عادت یا امر عادی تبدیل شود

آموزش کامل و صحیح باردار شدن

زماني كه بيشترين قدرت باروري را داريد

حاملگي مستلزم يكسري اتفاقات پيچيده است. هر ماه، هورمون ها از غده هيپوفيز شما تخمدان هايتان را تحريك مي كنند كه تخمك گذاري كنند. وقتي تخمك ها آزاد شدند، به سمت يكي از لوله هاي فالوپ حركت مي كنند. اگر بخواهيد باردار شويد، اين زمان بهترين زمان ممكن است. اما از كجا بايد بدانيد كه كي تخمك گذاري مي كنيد؟

.

.

.

حواستان به تقويم باشد

از يك تقويم استفاده كرده و هر ماه روزي كه عادت ماهيانه تان شروع مي شود را علامت بزنيد. همچنين تعداد روزهايي كه عادت ماهيانه تان طول مي كشد را هم بشماريد. اگر چرخه عادت ماهيانه تان ۲۸ روزه باشد، تخمك گذاري احتمالا ۱۴ روز بعد از روز شروع آخرين عادت ماهيانه تان شروع مي شود…

 

اگر چرخه هايتان به نسبت بلند هستند، ۱۸ را منهاي تعداد روزهاي كوتاه ترين عادت ماهيانه تان كنيد. وقتي عادت ماهيانه بعدي شروع مي شود،اين روزها را از قبل شمارش كنيد. هفته بعد از آن احتمالاً معقول ترين حدس براي شروع تخمك گذاري شماست.

· مزايا: خيلي راحت مي توانيد روي كاغذ و تقويم اين حساب ها را انجام دهيد.

· معايب: عوامل زيادي بر زمان دقيق شروع تخمك گذاري تاثير دارند، مثل بيماري، استرس و ورزش. شمردن روزها معمولاً چندان دقيق نيست مخصوصاً براي خانم هايي كه چرخه هاي عادت ماهيانه شان نامنظم است.

.

.

.

تغييرات ترشحات واژن را بررسي كنيد

درست قبل از تخمك گذاريد، ترشحات شفاف و لغزنده واژن بيشتر مي شود. اين ترشحات تقريباً شبيه به سفيده تخم مرغ خام هستند. بعد از تخمك گذاري، وقتي احتمال باردار شدن پايين مي آيد، اين ترشحات چسبنده و تيره تر مي شوند و در آخر از بين مي روند.

· مزايا: تغيير در ترشحات واژن معمولاً نشانه بسيار درستي از قابليت باروري است. با يك مشاهده ساده–به خصوص در داخل واژن—قابل انجام است.
· معايب: قضاوت درمورد بافت و ظاهر ترشحات واژن خيلي شخصي و يكطرفه است.

.

.

.

دماي پايين تنه تان را چك كنيد

منظور دماي بدن شما در حالت استراحت كامل است. تخمك گذاري تا حدودي دماي بدن را بالا مي برد—تقريباً كمتر از يك درجه. بهترين زمان باروري شما دو تا سه روز قبل از بالا رفتن دماي بدنتان است. وقتي افزايش دما دو تا سه روز ثابت مي ماند، مي توانيد فرض كنيد كه تخمك گذاري اتفاق افتاده است.

مي توانيد از دماسنج هاي دهاني براي چك كردن دماي پايين تنه تان استفاده كنيد. هر روز صبح قبل از اينكه از جا بلند شويد، دماي بدنتان را اندازه گيري كنيد. مي توانيد دما را جايي يادداشت كنيد و تغييرات را چك كنيد.

· مزايا: روش بسيار ساده اي است. تنها هزينه اي كه برايتان دارد خريدن يك دماسنج است.

· معايب: تغيير دما ممكن است خيلي دير ايجاد شود يعني بعد از اينكه تخمك گذاري انجام شده است. شايد گرفتن دماي بدن هر روز كار چندان آساني نباشد مخصوصاً اگر ساعات خوابتان تنظيم نيست.

.

.

.

از كيت هاي مخصوص تست تخمك گذاري استفاده كنيد

كيت هاي مخصوص كه در داروخانه ها هم موجود است ادرار شما را براي بررسي هورمون هايي كه قبل از تخمك گذاري توليد مي شود تست مي كند. براي گرفتن دقيق ترين نتيجه حتماً از دستورالعمل روي برچسب آن استفاده كنيد.

· مزايا: اين كيت ها نزديك ترين زمان تخمك گذاري را تشخيص مي دهند يا قبل از اينكه تخمك گذاري اتفاق بيفتد هشدار مي دهند. آن را مي توانيد بدون نسخه از داروخانه ها تهيه كنيد.

· معايب: هزينه تهيه اين كيت ها براي خيلي از خانم ها ممكن است گران باشد.با حداكثر رساندن قدرت باروري وقتي قصد باردار شدن داريد، بايدها و نبايدهاي زير را در نظر داشته باشيد.

.

.

.

بايدها:

· مداوماً رابطه جنسی داشته باشيد. اگر مداوماً دو تا سه بار در هفته سكس داشته باشيد احتمال اينكه يكي از دفعات با دوره باروري همزمان شود بالا مي رود. براي زوج هاي سالمي كه مي خواهند بچه دار شوند چيزي به اسم سكس زياد از حد وجود ندارد. براي بچه دار شدن بايد مداوم سكس داشته باشيد.

· نزديك به زمان تخمك گذاري، روزي يكبار سكس داشته باشيد. اينكار احتمال بارداري را بالاتر مي برد. بااينكه غلظت اسپرم همسرتان هر بار كه سكس داشته باشيد كمي پايين مي آيد اما در مردهاي سالم اين كاهش چندان مهم نيست.

· انتخاب هاي سالمي در زندگي داشته باشيد. وزنتان را در حد سلامت نگه داريد و فعاليت هاي جسمي را جزء برنامه روزانه تان قرار دهيد. رژيم غذايي سالمي را دنبال كنيد، مصرف كافئين را محدود كنيد و استرستان را هم كنترل كنيد. عادات خوب در زندگي هم براي خودتان و هم براي فرزندتان حين بارداري مفيد است.

· قبل از بارداري برنامه ريزي داشته باشيد. پزشكتان مي تواند سلامت عمومي بدنتان را بررسي كرده و تغييرات لازمي كه بايد در زندگيتان ايجاد كنيد تا احتمال باروريتان بالا رود را مشخص كند. اين برنامه ريزي مخصوصاً در مواقعي كه شما يا همسرتان يك مشكل سلامتي داشته باشيد بسيار خوب است.

· ويتامين مصرف كنيد. اسيد فوليك (ويتامين B9) نقش بسيار مهمي در رشد جنين بر عهده دارد. مصرف مكمل هاي ويتامين يا اسيد فوليك چند ماه قبل از بارداري احتمال ايجاد مشكلات جسمي براي نوزاد را كاهش مي دهد.

.

.

.

نبايدها:

· سيگار. تنباكو ترشحات رحم را تغيير مي دهد كه باعث مي شود اسپرم به تخمك ها نرسد. همچنين مي تواند خطر سقط جنين را بالا ببرد و باعث شود اكسيژن و موادمغذي به جنين نرسد. پس براي سلامت خود و فرزندتان بهتر است كه سيگار را كنار بگذاريد.

· مشروبات الكلي. مصرف مشروبات الكلي در دوران بارداري قدغن است.
· مصرف دارو بدون تجويز دكتر. برخي داروها حتي آنهايي كه بدون نسخه هم قابل تهيه هستند، بارداري را دشوار مي كنند. برخي ديگر در زمان بارداري برايتان مضر هستند.
چه زمان به پزشك مراجعه كنيد

با سكس مداوم و بدون جلوگيري، اكثر زوج ها در طول يكسال باردار مي شوند. اما بعضي از زوج ها به كمك بيشتري نياز دارند.

اگر در ابتداي دهه سي سالگي خود هستيد و شما و همسرتان از سلامتي كامل برخورداريد، يكسال قبل ازاينكه با پزشك مشورت كنيد، خودتان امتحان كنيد. اما اگر ۳۵ سال به بالا هستيد يا يكي از شما مشكل باروري خاصي داشته باشد بهتر است با پزشك مشورت كنيد.

ناباروري در خانمها و آقايون به يك ميزان اتفاق مي افتد و درمان هاي زيادي هم براي آن وجود دارد. متخصص زنان شما با شناسايي علت مشكل به شما كمك خواهد كرد.

منبع: سلامت نيوز

 

 

سرعت بخشیدن به بارداری و 6 روش کاربردی

شاید شما مشتاق باشید به محض این‌که تصمیم به بارداری گرفتید، خبر پدر شدن همسرتان را به او بدهید یا این‌که بخواهید کودک‌تان در زمان به‌خصوصی به دنیا بیاید. ما در این‌جا 6 روش سرعت بخشیدن به بارداری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 359747

نی نی بان: شاید شما مشتاق باشید به محض این‌که  تصمیم به بارداری گرفتید، خبر پدر شدن همسرتان را به او بدهید یا این‌که بخواهید کودک‌تان در زمان به‌خصوصی به دنیا بیاید. ما در این‌جا 6 روش سرعت بخشیدن به بارداری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هم یک توصیه پزشکی که دوست دارم از آن مطلع باشید و به آن عمل کنید: «اگر خوردن اسید فولیک را یک ماه قبل از بارداری‌ شروع کنید، احتمال خطر نقص‌های هنگام تولد را کاهش می‌دهید. همچنین به راه‌های دیگری فکر کنید که می‌تواند شروع سالم‌تری برای کودکان شما باشد.»

 

روش اول: از زمان تخمک‌گذاری خود آگاه شوید

بهترین روش برای این‌که زودتر باردار شوید این است که زمان تخمک‌گذاری‌تان را بدانید. تخمک را چشم یک گاو و اسپرم را به عنوان یک تیر در نظر بگیرید. برای این‌که باردار شوید، یکی از تیرها باید به چشم گاو برخورد کند.

از آن‌جا که اکثر زنان یک تخمک را یک بار در هر دوره قاعدگی‌شان آزاد می‌کنند، تنها چند روز خارج از آن دوره، تخمک می‌تواند منجر به بارداری ‌شود. دانستن دوره قاعدگی‌تان به این معنی است که شما و همسرتان می‌توانید چشم‌های گاو را هدف بگیرید و تیرتان را به هدف بزنید، به جای این‌که چند تیر رها کنید و امیدوار باشید که یکی از آن‌ها به هدف اصابت کند.

شما می‌توانید با توجه به دوره قاعدگی‌تان روش‌های متفاوتی را امتحان کنید. اگر دوره قاعدگی‌تان در چندین ماه مختلف نامنظم است، تشخیص دوره تخمک‌گذاری دشوار است. در این صورت با پزشک‌تان مشورت کنید.

 

روش دوم: در زمانی مناسب عمل کنید

شما می‌توانید با دانستن زمانی‌که تخمک از تخمدان‌تان بیرون می‌آید زمان مناسب برای بارداری‌تان را پیدا کنید. بارورترین روزها از سه روز قبل از تخمک‌گذاری تا روز تخمک‌گذاری است. حتی اگر زودتر شروع کنید به شما آسیبی نخواهد رسید. بعضی از زنان 6 روز قبل از زمان تخمک‌گذاری‌شان باردار شدند.

شما چند روز برای باردار شدن وقت دارید، زیرا اسپرم می‌تواند به مدت 5 تا 6 روز در بدن شما زنده ‌بماند. اما تخمک‌تان تنها یک روز زنده است. یعنی اگر شما در روز دوشنبه با همسرتان مقاربت داشته باشید اسپرم تا حدود روز پنجشنبه، یا شاید شنبه، در لوله رحم شما زنده می‌ماند و در انتظار تخمکی برای شناور شدن است.

اگر شما درباره اوج دوره تخمک‌گذاری‌تان مطمئن نیستید، راه ساده‌ای وجود دارد: هر روز با همسرتان مقاربت داشته باشید. این باعث می‌شود که هر روز اسپرم سالم در لوله رحم شما باقی بماند تا زمانی که تخمک رها شود. اگر می‌خواهید بیشتر از آن با همسرتان مقاربت داشته باشید، مشکلی نیست. این روش بارداری شما را سرعت نمی‌بخشد اما ضرری هم ندارد.

 

روش سوم: دراز بکشید

تا مدت‌ها هیچ کس نمی‌دانست که به پشت خوابیدن پس از مقاربت (برای جلوگیری از خروج اسپرم‌ها) می‌تواند احتمال این‌ را که یک اسپرم با تخمک شما برخورد کند، افزایش دهد. حال دلایلی وجود دارد که نشان می‌دهد قرار گرفتن بدن در وضعیتی افقی می‌تواند به بارداری کمک کند.

در سال 2009 محققان در آمستردام دریافتند زن‌هایی که به مدت 15 دقیقه بعد از مقاربت دراز می‌کشند احتمال بارداری‌شان تا حدود 50 درصد از آن‌هایی که به سرعت بلند می‌شوند افزایش می‌یابد. این روش هنگام مقاربت نیز خوب است. مطالعات نشان می‌دهد که اگر اندکی پس از مقاربت در آن وضعیت بمانید باعث می‌شود تا اسپرم‌های همسرتان به جلو پیش روند. در هر صورت امتحان‌اش ضرری ندارد.

 

روش چهارم: از فرآیند بارداری خود لذت ببرید

عجله در بارداری موجب می‌شود تا شما عصبی شوید. در حالی که اگر با این موضوع عادی برخورد کنید، احتمال بارداری شما بیشتر از زمانی خواهد بود که استرس دارید. وقتی شما استرس دارید، هیپوتالاموس- غده‌ای در مغز که هورمون تخمک‌گذاری را تنظیم می‌کند- به خوبی عمل نمی‌کند و موجب می‌شود عمل تخمک‌گذاری شما به تاخیر بیافتد یا اصلا در آن زمان اتفاق نیفتد. بنابراین هر آنچه می‌توانید انجام دهید تا از فرآیند بارداری خود لذت ببرید. به جای این‌که بگویید: «همین دفعه باید باردار شوم» از رابطه با همسرتان لذت ببرید تا احتمال بارداری شما نیز افزایش یابد.

 

روش پنجم: شرایط را برای تولید اسپرم بیشتر مهیا کنید

اسپرم‌‌ها وقتی سالم، قوی و زیاد باشند، احتمال بارداری را افزایش می‌دهند. چندین روش وجود دارد که می‌تواند به همسرتان در این راه کمک کند:

  • توتون، تنباکو و مواد مخدر مصرف نکنید. این‌ها می‌توانند اسپرم‌ها را ضعیف‌تر کنند.
  • مواد مغذی فراوان بخورید مثل زینک، اسید فولیک، کلسیم و ویتامین سی و دی که اسپرم را بیشتر، قوی‌تر و متحرک‌تر می‌کند.
  • از وان و حمام داغ و سونا پرهیز کنید زیرا گرما اسپرم را می‌کشد. بیضه‌ها در دمای 34تا 35 درجه سانتی‌گراد بهتر عمل می‌کنند، یعنی دو درجه سردتر از دمای طبیعی بدن.

هر چه زودتر همسر شما بتواند این تغییرات را انجام دهد، بهتر است: اسپرم فرصتی پیدا می‌کند تا رشد کند، بنابراین با کارهایی که همسر شما امروز انجام می‌دهد، اسپرم‌های بهتری را حدود 3 ماه دیگر تولید خواهد کرد.

 

روش ششم: بدن خود را آماده کنید

اگر بدن شما آماده باشد، احتمال بارداری شما نیز افزایش می یابد. اگر می‌خواهید بدانید که در وضعیتی مناسب برای بارداری هستید یا خیر و این‌که برای بهبودی آن چه تغییرانی را باید اعمال کنید، قبل از بارداری خود به پزشک یا ماما مراجعه کنید. ممکن است نتوانید به سرعت از پزشک خود وقت بگیرید یا مشکلات سلامت خود را فوراً حل کنید، اما به‌کار بردن این روش‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا هر چه زودتر باردار شوید.

از سیگار کشیدن خودداری کنید زیرا روی باروری تاثیر می‌گذارد. البته حواس‌تان باشد نمی‌گوییم روی جنین. میزان مصرف کافئین خود را نیز کاهش دهید: مصرف بیشتر از یک یا دو فنجان قهوه در روز احتمال بارداری شما را کاهش می‌دهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان