loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

روش استفاده از اسپری تاخیری

mr-mo بازدید : 1614 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (0)

روش استفاده از اسپری تاخیری

محلول بایستی به قسمت کلاهک و زیر آلت اسپری گردد.

جذب پوستی افراد متفاوت است و مقدار مصرف بستگی به جذب پوستی دارد اما معمولاً توصیه می­شود به مدت ۴ تا ۶ ثانیه عمل اسپری انجام شود بعد از گذشت زمان تقریبی ۵ دقیقه اثرات دارو حس می شود که البته با توجه به موقعیت موجود عمل مقاربت می تواند پس از ۲۰ دقیقه نیز صورت پذیرد که این موضوع پس از چند بار استفاده برای افراد قابل تشخیص می باشد .
شما می توانید پس از استفاده از اسپری های تاخیری پاورمن دلتازکس از کاندوم نیز استفاده نمایید که البته این امر احتیاج به زمان ندارد و استفاده کردن از کاندوم می تواند بلافاصله پس از اسپری نمودن البته به میزان کمتر از حالت غیر کاندوم صورت پذیرد .
قبل از مقاربت آلت خود را با آب سرد و صابون شستشو دهید.

احتیاط۱ : هنگام استفاده از اسپری تاخیری پاورمن دلتازکس بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را چند بار با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید( با توجه به اینکه معمولاً بانوان ارضاء دیرتری از نظر زمانی نسبت به آقایان دارند و جهت عدم انتقال دارو به واژن بانوان شستشو توصیه می گردد ).

احتیاط ۲ : دارو بر روی بیضه­ ها و داخل مجاری اسپری نشود .

احتیاط ۳ : در صورت داشتن بیماری های قلبی ، کلیوی، کبدی و صرع قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید .

احتیاط ۴ : در صورت بروز علائم حساسیت نظیر خارش شدید ، قرمزی پوست و یا سایر علائم با پزشک خود مشورت نمایید.

ل آمیزشی تاخیری آقایان ژل تاخیری یا اسپری تاخیری

قبل از اینکه جواب این سوال رو بدست بیارید باید بدونیم که ژل تاخیری و اسپری تاخیری به چه دردی می خورند و از چه چیزی ساخته شده اند و تفاوتشون چیه ؟

همان طور که میدونید زود انزالی یکی از مشکلات بسیار شایع در بین مردان است و در ایران شاید بتوان گفت بیش از 90 درصد مردان از انزال زودرس رنج می برند .

در خیلی از مواقع زود انزالی بعد از ازدواج با گذشت چند سال به مرور بهتر میشه ولی هر کسی نمی تونه چننننننننننننننند سال صبر کنه تا شاید زود انزالی خود به خود و به مرور درمان بشه .

برای همین متخصصین سالیان سال است که در تلاش برای درمان انزال زود رس (premature ejaculation ) هستند .

 

آموزش روش استارت استوپ برای درمان زود انزالی

زود انزالی و راههای درمان آن چیست ؟

آیا امکان شکستن الت تناسلی مرد وجود دارد ؟

لینک  اسپری تاخیری

لینک  ژل تاخیری

یکی از اولین درمان ها، استفاده از موادی بود که حساسیت بیش از اندازه ی سر آلت تناسلی مرد را کم کند تا انزال دیرتر رخ دهد .

معروف ترین ماده ای که برای این کار استفاده میشه لیدوکائین است.

هم در اسپری تاخیری و هم در ژل تاخیری از لیدوکائین برای حساسیت زدایی سلول های عصبی آلت تناسلی مرد استفاده میشود .

تفاوت اصلی ژل تاخیری با اسپری تاخیری در درصد لیدوکائین و نحوه ی استفاده از آن است :

اسپری های تاخیری معمولا حاوی 10 درصد لیدوکائین هستند که نسبتا مقداری زیادی است و برای بی حس کردن هر چیزی ( حتی دندان ! ) می توان از آنها استفاده کرد .

این مقدار لیدوکائین برای وقتی مناسب است که فرد در وضعیت حادی از زود انزالی بسر می بره و قصد داره کلا آلت تناسلی را بی حس کنه .

خیلی از آقایان بخاطر همین بی حسی شدید ، ترجیح می دهند از ژل های تاخیری استفاده کنند .

اما ژل های تاخیری در بیشتر مواقع حاوی فقط 2 درصد لیدوکائین هستند که بی حسی کمتری نسبت به اسپری ایجاد می کند برای همین میل جنسی فرد تغییری نمی کند .

 

البته در بعضی از ژل های جدید از موادی گیاهی غیر از لیدوکائین برای افزایش مدت زمان رابطه ی زناشویی استفاده شده که دیگه عوارض لیدوکائین رو ندارند .

مرتبط :

سوال : مشکل زود انزالی در کمتر از 10 ثانیه

بیماران دیابتی و عدم نعوظ آلت با راه درمان

تفاوت بعدی اسپری و ژل تاخیری در ساختار و نحوه ی استفاده از آنهاست

در اسپری از هوای فشرده و الکل استفاده می شود که در هنگام بر خورد با پوست ایجاد گرما می کند و برای چند ثانیه فرد بر روی آلت خود احساس سوزش می کنه چراکه لیدوکائین 10 درصد تاثیر زیادی بر روی اعصاب می گذارند و بعد از چند ثانیه اعصاب ناحیه مورد استعمال رو بی حس می کند .

همین بی حسی شدید باعث کم شدن قدرت نعوظ در بعضی از مردان می شود برای همین برای کسانی که علاوه بر مشکل زود انزالی از مشکل عدم نعوظ رنج می برند ، استفاده از اسپری تاخیری به هیچ عنوان توصیه نمی شود چراکه قدرت نعوظ را کاهش می دهد .

در ژل تاخیری از الکل خبری نیست و اغلب این ژل ها بر پایه آب ( water base )   درست می شوند و همچنین با پایین بودن لیدوکایین موجود در آنها ، احساس سوزش ایجاد نمی شود و بی حسی شدید نیز حس نمی شود .

پس در مجموع استفاده از اسپری تاخیری فقط برای موارد زود انزالی حاد پیشنهاد میشود و در اکثر مواقع ژل تاخیری گزینه ی مناسب تری به نظر می رسد .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان