loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

دانلود آهنگ ما باحالیم از شهاب مظفری

mr-mo بازدید : 374 پنجشنبه 21 تیر 1397 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده زیبا و عاشقانه  ما باحالیم از شهاب مظفری+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

چه بد رقم بیقرارتم خوب میشه میبینی با تو رابطم
بیدار نشی من تو خوابتم من خراب این پشتکارتم
چرا میکنی جون به جون من میدونی نمیتونی بدون من
به احساس تو وصل قلب من خب خودت چطوری بیخیال اصلا
ما تو عشق و حالیم همش خیلی ما باحالیم همش آره
بی رودروایسی منم همونی که میخواستی یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی
بی رودروایسی منم همونی که میخواستی یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی


حالا که داری دست میدی با منو پس میدی دلای قبلیا رو
نگاه کن ببین چی میگم یه دفعه نزنی نشکنی قلب ما رو
ما تو عشق و حالیم همش خیلی ما باحالیم همش آره
بی رودروایسی منم همونی که میخواستی یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی
بی رودروایسی منم همونی که میخواستی یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی

 

متن آهنگ جدید ما باحیالم از شهاب مظفری


بی رودروایسی منم همونی که میخواستی

یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی
بی رودروایسی منم همونی که میخواستی

یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی
بی رودروایسی منم همونی که میخواستی

یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی
بی رودروایسی منم همونی که میخواستی

یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان