loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

دانلود آهنگ یار من بی وفا شد و رفت منم عکساشو پاره کردم

mr-mo بازدید : 600 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی  یار من بی وفا شد و رفت منم عکساشو پاره کردم+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود

 

 

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

یار من بی وفا شد و رفت سوی یک یار دیگه
دل منو تنها گذشت از پی دلدار دیگه
گفتم عشق آخرش جدا میشه از سینه
گفت راهی نداره بخوای نخوای همینه
  
یار قسم خورده ی روز دیدم شده غریبه
خواب کسی رو دیده خواب منو ندیده
گفتم که یار نازنین شیشه دلم چی میشه
گفت که دیگه خسته شده با سنگ زده به شیشه 
منم عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم فکر ی چاره کردم
 
دفعه آخر که رفته قلب منو شکسته روی دل عاشق من همه درارو بسته

دفعه آخر که رفته هیچی برام نذاشته روی صدتا قول و پیمان رفته و پا گذاشته

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان