loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

دانلود آهنگ علامت سوال از شادمهر

mr-mo بازدید : 627 پنجشنبه 31 تیر 1395 نظرات (0)

آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی علامت سوال از شادمهر (یه پنجره با یه قفس)+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم دان کنید

در اين پست از سايت بیتاب  آهنگ علامت سوال از شادمهر عقیلی را آماده کرديم 

اما قبل از آن یک متن زیبا که در نت پیدا کردم و نوشته یکی از هواداران شادمهر است و راجع به او و این آهنگ نوشته شده را بخوانید :

به ادامه مطلب مراجعه کنید

علامت سوال ، تلخ ترین ترانه شادمهر عقیلی که در اوج محبوبیت شادمهر در ایران پخش شد و همه مبهوت تصویر هنرمندشون روی پرده نقره ای شدن. شاید معروفترین ترانه شادمهر همین علامت سوال باشه که هنوزم وقتی میریم شمال ، کنار دریا چندتا جوون رو میبینیم که آتیش روشن کردن ، گیتار میزنن ، میخونن... یه پنجره با یه قفس... 
زیبایی ملودی و تصاویر شادمهر در فیلم همیشه ما رو از لحن و صدا و داستان این حنجره بی همنفس کمی دور کرد و دقت نکردیم وقتی شادمهر در کنسرتها به این قسمت از شعر میرسه خودش رو نشون میده که هنوز همون حنجره به همنفسه... همون که ستاره ها رو خط زده...درهر لحظه احساس میکنه داره به آخر میرسه و درست همون لحظات نوری توو تاریکخونه دلش روشن میشه و ملودی ماوارای رو بهش هدیه میکنه... 
هنوز وقتی عکسهای خندون جدید رو کنار عکسهای غم آلود گذشته میزاریم یک چیز مشترکه...میشه داغ ترانه رو توو نگاش دیدو با همه وجود احساس کرد.هنوز شوق رسیدن به اون آهنگ تا ابد جاودانه که فعلا زمان خلقش نرسیده در عمق چشمای بی تابش شنیده میشه.
از همه اینا که بگذریم میرسیم به کوه آرزوهایی که محال شدن...به غربتی که تقدیر رو در تاریکترین روزهای زندگیش براش رقم زد تا هنوز نفسها تاب بیارن و حیات ببخشن...

اما علامت سوال به خاطر اینها تلخ ترین ترانه شادمهر نیست،علامت سوال تلخه برای اینکه با علامت سوال تموم میشه...
مثل یک تلخی بی پایان که گوشه ای از قلبت رو تا ابد تاریک میکنه... 
یه پنجره با یه قفس ، یه حنجره بی هم نفس.. 
شروع ترانه ای که با صدای محزون شادمهر احساس را غرق ناباوری و ناامیدی می کند .... 
ترانه ای که همیشه یادآور روزهای طلایی ما با حضور جاودانه صدای عشق _ شادمهر _ در ایران می شود ... 
تو اون روزای خوب همیشه حس می کردم با در خشیدن شادمهر، ترانه هم تو ایران می درخشد غافل از اینکه .... 
بن بست ِ رفتن .... راه را برای شادمهر گشود اما..... ما ماندیم و غم ِ همین " رفتن" 
باید که از اینجا برم ، فرصت موندن ندارم... 
دریغ که فرصت ها رو از تو گرفتند ..... 
میخوام تو این سکوت تلخ ، صداتو از یاد ببرم 
اما این صدا با رفتن از ياد ها نرفت ..... نرفت و نرفت.... 
جاودانه اي كه ماندگار شده ای براي هزاران نسل! ....صدای تو از یاد نمی رود .... 
تو رفتی و داغ اون ترانه رو دلم ما نشت .......تو رفتی و اولین خواستنت سهم ما شد اما جاودانگی لبخند هایت نصیب دیگران!!!! 
آنانی که صدای تو را زنده می شنوند نه ما که فرسنگ ها دور مانده ایم ! 
حالا من از تبار غربت شدم .......از آرزوهای محال ..... 
ولی تمام شدنی براي این قصه وجود ندارد اگر چه روزی به آخر می رسم و شاید رسیده ام ! 
اما تو مي ماني در دلم و قلبي كه هميشه صدايت را فرياد كرد .... 
سهم من از بودن تو يه خاطره س همين و بس .....

اگر دوستان نظر  بدن موزیک ویدو علامت سوال گذاشته خواهد شد !

 

متن آهنگ :

  
يه پنجره با يه قفس ، يه هنجره بي هم نفس
سهم من از بودن تو ، يه خاطرست همين و بس

تو اين مثلث غريب ( به گفته شاعر منظورش مثلث عشقی بود ... ) ، ستاره ها رو خط زدم
دارم به آخر ميرسم ، از اونور شب اومدم

يه شب که مثل مرثیه ، خيمه زده رو باورم
ميخوام تو اين سکوت تلخ ، صداتو از ياد ببرم

بزار کوله بارمو ، رو شونه ي شب بزارم
بايد که از اينجا برم ، فرصت موندن ندارم

داغ ترانه تو دلم ، شوق رسيدن تو تنم
تو حجم سرد اين قفس ، منتظر پر زدنم

من از تبار غربتم ، از آرزوهاي محال
قصه ي ما تموم شده ، با يه علامت سوال

 

 

دانلود آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان