loading...

حس لایف | آموزش مسائل جنسی زناشویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال،عکس

دانلود رمان شب مهمانی جاوا، اندروید،pdf ایفون

mr-mo بازدید : 2148 جمعه 15 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان شب مهمانی جاوا، اندروید،pdf ایفون

این یه داستان دلهره آور و ترسناکه. بر اساس داستان کوتاهی که خودم نوشتم هست و دوست داشتم شاخ و برگش بدم و به یه رمان تبدیلش کنم . ولی با یه رمان و فیلم مورد علاقه ام برخورد کردم . رمانی به اسم “گتسبی بزرگ” که بر اساس اون یه فیلم هم ساخته شد . من با کمال احترام از این فیلم هم استفاده می کنم اما می خواستم این رو بگم که قصد هیچگونه کپی برداری ای ازش نداشتم . چون بطور خیلی اتفاقی شبیه هم شده بود ، اون هم در ابتدای ماجرا .
و اینکه در مورد سبک داستان هم وقتی تایپیک های اول رو گذاشتم یا خودتون بهتر متوجه می شید ، یا بیشتر در موردش می گم . پس در این مورد می خوام تصمیم خوندنش رو به عهده خودتون بگذارم ….

و اما خلاصه رمان :
نامه ناشناسی به خانه نریمان فرستاده می شه . این نامه او را به یک مهمانی بزرگ دعوت می کنه . اما وقتی به این جشن می ره ، می فهمه که همه چیز اونطوری که فکرش رو می کرد نیست و … .
هشدار : این رمان داری صحنه های به شدت دلهره آور و ترسناک می باشد .

امیدوارم از خوندنش لذت ببریید .

 

دانلود رمان  برای گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  برای گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان برای کامپیوتر (PDF)

 

دانلود رمان برای گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان